2011 m. kovo 20 d., sekmadienis

Aktoriaus Daniil prisistatymas



Labas, mielas skaitytojau!!! Šiais keliais sakiniais noriu papasakoti apie save, Danielių - Gražvydą :) Esu 22-iejų metų jaunuolis, optimistas ir objektyvaus mastymo šalininkas. Gimiau drakono metais, šaulio ženkle, ugnies stichijoje.
Gyvenime mokausi, dirbu ir vaidinu. Vaidinti pradėjau, tik prieš pusę metų, nes tik šiais mokslo metais pradėjau mokytis tikrai nuostabioje mokykloje – Vilniaus „Židinio“ suaugusiųjų vidurinėje mokykloje. Viskas buvo taip: pildydamas visus dokumentus dėl priėmimo į mokykla,man buvo pateiktas sąrašas, kuriame buvo daugybe būrelių, ir pasiūlė pasirinkti kelis, kurie mane domina. Pats pirmas ir pagrindinis mano pasirinktas būrelis - teatras, nes mano svajonė buvo, yra ir bus vaidinti teatre. Liepsnojančio Židinio teatro dėka mano svajonė tampa realybe, aš niekada negalėsiu taip stipriai išsireikšti, kaip vaidindamas teatre, įsikūnydamas į vaidmenis. Mūsų teatriukas padeda atsiskleisti man ir aš jam esu dėkingas!!!! Liepsnojančio Židinio teatre jaučiuosi puikiai, nes nesu varžomas vaidyboje, esu išklausomas ir gerbiamas :) Šio teatro dėka išmokau vaidinti, labiau pasitikėti savimi ir nesustoti, o eiti iki galo!! Manau, bet kuris, norintis vaidinti negali paleisti šanso išbandyti save scenoje!!!

Daniil

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą