2011 m. kovo 2 d., trečiadienis

Aktorės Margaritos prisistatymas



Esu Margarita Sucharevskaja. Spektaklyje „Tas uždraustas žodis ‚Laisvė‘“ vaidinu Miglę. Mokausi Židinio suaugusiųjų vidurinėje mokykloje. Tuo esu labai patenkinta :) Į teatrą patekau labai netikėtai. Viena gražią dieną ėjau koridoriumi ir sutikau scenarijau autorę Aliną Martinkutę ir režisierių Edviną Šimulyną ir jie gražiomis akytėmis paprašė jog ateičiau į vieną iš repeticijų. Na aš buvau nieko prieš ir atėjau. Taip ir gavau vaidmenį. Vaidinti man patinka, nes galiu save išreikšti ne tik dainuodama ar pozuodama prieš kamerą, bet ir vaidindama. Taip ugdau pasitikėjimą savimi. Teatro aktoriai labai draugiški, palaikantys ir supratingi. Čia labai jauku ir gera. Kiekvienam siūlyčiau išbandyti savo jėgas vaidinant, kad ir koks nedrąsus būtum scenoje gali būti kuom nori. Ateikit ir išbandykit save, gal aktorystė tai tavo pašaukimas!

Margarita

2 komentarai: